Trött och seg idag

1kommentarer

Shit jag skulle kuna somna vilken minut som helst är helt seg i kroppen.Jag har bara sovit en halv timme i natt och jobbat på det kanske inte är det roligaste men det är bara att hoppas på att jag får mer sömn i natt.Varför jag inte har sovit mer än en halvtimme beror på att min hund har vart dålig i magen i natt och väckt mig hela tiden.Jag har vart ute i stor sätt hela natten och gått med hunden.Jag kan lova er det kändes verkligen dom första timmarna på jobbet att jag inte hade sovit så bra.Men efter luchen började jag piggna till och kände mig som en människa igen.Nu har man precis kommit hem från jobbet och tänker bara ta det lungt resten av kvällen.Jag har huvudvärk och är svin hungrig så jag får väl laga något så min mage får lite mat i sig,igentligen orkar jag inte att ställa mig och laga någon mat men det är bara att bitta i hop och se lite glad ut.

1 kommentarer

Emily

28 Mar 2011 21:07

Ja! Visst var det bra :') bra sång också

Kommentera

Publiceras ej