shit vad duktig man är

1kommentarer

Jag måste bara få ge mig själv lite beröm eftersom att jag har vart så duktig idag.Jag har vart nere på körskolan tillsammans med en vän.Vi satt där nere och pluggade tillsammans i några timmar.Det gick bättre än väntat för oss.Tycker att vi har rätt så duktiga fast vi inte har pluggat något i år.Något jag måste träna på är bla koldioxi som jag inte fattar mig på riktigt.Om ni frågar mig tycker jag att den delen är rätt så onödig.Efter att jag hade vart nere på körskolan så gick jag en promenad med hunden och möte upp en annan vän.Vi gick hem till mig och fikade en snabbis.Nu har jag till och med hunnit med att slänga in 2 maskiner med kläder.Jag sitter nu bara och väntar på att min pojkvän ska sluta sitt jobb så vi kan åka i väg till landet.Jag undrar vart alla dessa timmar har tagit vägen denna dygnet?Jag har ju gjort så himmla mycke nu på min lediga dag och det känns jävligt bra.



1 kommentarer

Maggzan

22 Mar 2011 19:59

sv: vilken lista den där 30 dagars? jag tar det från en annan blogg men hon har inte lagt upp hela listan så jag tar dagarna hon har skrivit om du förstår hahaha. men du kan få dom dagar jag har om du vill? =D

Kommentera

Publiceras ej