Om gårdagens fest

1kommentarer

Jag och min pojkvän var  hemma hos min syster och firade hennes födelsedag.Hon fyllde 22år i onsdagas men vi firade henne i gårkväll:)Kvällen började med att vi kom hem till min syster och där var redan några folk när vi kom ditt.Min syster hade verkligen sätt fram emot denna kvällen,hon hade lagt ner mycke tid på att fixa och ha sig där hemma.Hon hade gjort jätte fint med bål och massa god saker och hon lyckades verkligen att få en att känna sig välkommen.

Vi började med att spela ölspelet där min pojkvän försökte få min syster underbordet men han misslyckades totalt,det slutade med att han själv vart svin full och jag fick ringa efter skjus åt honom.När min pojkvän hade åkt hem kom våran taxi och hämtade upp oss som var nära på att köra på mig.När vi kom fram till puls(krogen) så fick vi stå i tag ett tag.Väl inne på krogen var det massa med folk och vi dansade,skrattade massaor.Tyvärr måste jag bara säga att musiken var verkligen inget att ha,syster hade kul och det var huvudsaken i allafall eftersom att det var för hennes skull vi var där.Tack Emily för att vi fick komma och synd att inte alla som skulle komma kom men vi hade trevlig ändå:)



så här fint hade hon gjort med ballonger och massa goda godisar

Marsmallows med smällt blockchoklad och strössel

Min syster hälsar alla välkomna(hon kommer att döda mig när hon får se att
jag har lagt ut denna bilden på henne)

jag försöker att få med alla på att dansa

Jaha här var det något som var kul

Tina vissar hur man gör när man ska vara het

1 kommentarer

emily

13 Mar 2011 22:03

Tack för du kom de va svinkul :D

Kommentera

Publiceras ej