Grattis mosters lilla Prins på 1 årsdagen

1kommentarer

Stort grattis till den underbara söta lilla prinsen på 1årsdagen:)Shit allså det har redan gått ett helt år sen jag fick mess från lillasyster att hon hade fött en son.Minns första gången vi mötes han var så himmla liten och låg snällt i mitt knä.Jag vart så kär från första studen och är lika kär ännu i min lilla Prins Joel.Jag är en stolt syster/moster till både syrran och min systerson.Vi ska fira honom hemma hos syster på söndag:)Vilken underbar känsla att man får vara med och fira hans första födelsedag.Nu var det ett tag sen vi sågs och jag saknar honom(syrran också så klart) så på söndag ska jag pussa sönder honom och leka som bara den med honom.




1 kommentarer

Emily

03 Mar 2011 21:50

ÅÅÅ va söt du är! Älskar dig! ska bli kul att du kommer. Kommer Jimmie med eller? Måste veta hur mycke mat jag ska göra! :)

Kommentera

Publiceras ej