Det blev lite missförstånd mellan mig och Pojkvännen

0kommentarer

Det blev lite missförstånd mellan mig och pojkvännen när jag hade slutat på jobbet.I vanliga fall så brukar han alltid stå vid max när vi kommer ditt för att lämna alla hundarna till sina ägaren.Blir han försenad ringer han alltid och säger till annars brukar jag gå hem om han inte är där eller hör av sig.Idag när vi hade lämnat alla hundarna så stog jag och väntade på honom ett tag,sen tog jag beslutet att gå hem i stället för att stå där och vänta på honom.Tydligen satt han fast i trafiken och satt redan i mobilen och snackade med en vän till honom så han kunde inte ringa mig.Jag tänkte att jag skiter i att ringa efter honom jag har ju friska ben så jag kan ta en promenad hem.När jag ska sätta nyckeln i ytterdörren ringer han till mig och undrar om jag snart är vid max,nej svarade jag så klart utan jag är hemma.Är du hemma hur kom du hem?Jag gick hem så klart eftersom du inte var vid max som du brukar.Allså stog han där nere med bilen och väntade på mig som redan hade hunnit hem.Ja i bland kan det verkligen bli missförstånd mellan oss men huvudsaken är att båda kom hem till slut.


Kommentera

Publiceras ej