Min brors student

1kommentarer

 för er som inte vet så tog min lillebror Danne studenten i Torsdags.Jag är så stolt eftersom vi inte är många som tagit studnten i släkten.Det påminner en om hur länge sen man själv tog studenten, haha vad gammal man börjar bli.Min lillebror var full och glad och hur lycklig som helst när han sprang ut.Efter han sprang ut så åkte han på flaket på en lasbil som hans klass hade hyrt,efter det åkte han på våran kingcab flak tillsammans med våran kusin och några kompisar.På kvällen vart det middag och dricka hemma hos pappa och efter det vart det krogen för våran del.Jag berättar detta nu eftersom att jag aldrig hann att göra det efter han sprang ut eftersom att vi åkte till skåne,men bättre sent än aldrig.







1 kommentarer

Henrik Olsson

23 Jun 2011 04:47

Med andra ord är din bror nöjd nu! :P

Kommentera

Publiceras ej