lördagsmys och söndagsmys:)

0kommentarer

Oj, det blev en riktig myshelg. Igår kväll korkade jag och Towe upp lite gurka,morötter och dipp och godis(massvis) framför en film.Vi fick dock inte se så mycke av filmen vi hann nog bara se 10 min innan min pojkvän kom hitt och byte film för oss.Han hade ju hört när Towe sa att vi skulle se på cornelis och den ville han också se.
Jag har/har haft en mysig helg som ni kanske kommer märka av strax.Det var så skönt att veta att vi satt inne när det regnade,åskade,blixtra i gårkväll/natt.Sitter här i kväll igen med lite morötter och dipp tillsammans med fanta och massa sura godisar.Älsklingen och jag ska snart ge oss ut med hunden och efter det blir det att bädda ner sig för att orka upp när klockan ringer.Shit vad snabbt men ändå långsam denna helgen har vart.

Kommentera

Publiceras ej