Kvällen

0kommentarer

Herre gud vilken kväll det vart för min del.Trodde att jag bara skulle komma in till stan och ta det lungt,men eftersom att Towe ville att jag skulle följa med henne ut till bryggan kunde jag inte tacka nej.Vi satt där vid hennes brygga och myste och bara njöt av det finna vädert.Vi käkade vindruvor och drack lite läsk.Vi doppade bara fötterna i vattnet eftersom att det var så himmla kallt i vattnet.Jag har med andra ord haft den toppen kväll med min bästavän.När jag kom hem så stog det taccos på schemat som älsklingen hade fixat ordning.Jag käkade dock inte så mycke taccos eftersom att jag är så trött på skiten.Men jag käkade lite för att vissa min tacksamhet att älsklingen hade fixat mat.Jag ska strax krama om kudden för att sova ett par timmar innan det är dags att stiga upp igen och åka ut till landet.Men innan dess så tänkte jag vissa dagens-outfit.


Kvällens-outfit- Jeansshots=New yorker Tröja och solglassögon H&m

Kommentera

Publiceras ej