inackorderade min hund

1kommentarer

God morgon gott folk.Jag kom precis hem,har vart och inackorderat min hund på jobbet.Idag skulle jag jobba men tog ledigt eftersom att min stora lillebror tar studenten idag och det vill man inte missa.Eftersom att jag kommer vara borta i stor sätt hela dagen så får min hund vara på jobbet och vara inackorderad till i morgon.Jag behöver på det sättet inte oroa mig för att hon inte kommer ut på sina promenader och slipper stressa hem.På jobbet vet jag att hon har det bra och att hon trvis där plus att hon får leka med andra hundar också i stället för vara ensam hemma och bara sova.Tänkte vissa er ett reportage från hundsport som min hund var med i tillsammans med chefen och hans fru sitter hon och myser med.

1 kommentarer

Henrik Olsson

16 Jun 2011 16:31

Smidigt att ha med vovven på jobbet :)



Sv: Ja, det går framåt med projekten, men just nu vill jag bara bli färdig!!

Kommentera

Publiceras ej