Gjort rätt mycke

0kommentarer

shit vilken dag det har vart hela denna långa dagen.Vart väckt vid5.30 i morse av hunden som satt vid dörren och gnällde,var bara att gå upp och ge sig ut med henne.Stackan är dålig i magen så det blir att man får ge sig ut rätt ofta i mellanåt.Vid 11 tog vi bilen ut till landet och där var solen framme :) inne i stan blåste det as mycke ju.När vi kom fram till landet tog jag en promenad i skogen med hunden.Efter promenaden så tog jag fram gräsklipparen och klippte gräsmattan,medans älsklingen fixade Kingcaben som skulle vara klar till onsdagkväll men eftersom att han kanske måste jobba över i veckan gjorde han ordning den idag.Han fixade ordning hörtalarna som skulle stå ute på flacket och byggde i hop ett räck till flacket.Min Bror tar studenten på torsdag så han och min kusin ska åka runt i våran kingcab.Det vart ett problem bara allt vart för högt så bilen skulle aldrig kuna komma in i garaget så bilen var tvungen att få vara kvar på landet.Men då var frågan hur skulle vi komma hem till stan igen*?Som tur var kunde min farbror komma och hämta oss:)När han kom så skjusade han hem oss och vi tog våran andra bil hem till pappa där maten väntade på oss.Vi har vart där i några timmar och käkat och snackat skit.Nu är men hemma och ska väl snart duscha av sig.

Kommentera

Publiceras ej