Borta bra men hemma bäst

0kommentarer

Äntligen är man hemma i sin egna stad igen efter att ha suttit i en bil i stor sätt hela dagen.Vaknade upp och solen tittade fram i skåne,så vi passade på att gå en lång promenad i skogen innan frukosten.Efter frukosten kom regnet så klart men efter 10 min var det fint igen:)Vi åkte i väg till en sjö och gick runt där med hundarna.Efter att vi hade gått 2 timmar var det bara att åka hem till mormor igen och packa alla sina saker.Innan vi satte oss i bilen så käkade vi lite mat och min morbror kom och lämnade sina hundar.Jag har haft det rätt så bra denna helgen nere i skåne så jag ska inte klaga men som man ofta säger har man ändå alltid det bäst hemma.Nu ska jag strax sova är helt död efter bilresan hem som tog lite längre tid än vad jag hade räknat med.Vi fick 6mil extra eftersom att vi var tvungna att åka ut till landet och lämna fönsterna och ditt är det 3 mil till och sen 3mil hem.Så med andra ord så kommer jag att sova som ett litet barn i natt.I morgon går man tillbaka till verkligheten igen.



Mormor fixar middagen

Mormor och hennes man ingemar

jag och gudfar Ingemar

Ute och går med hunden

sjön


Kommentera

Publiceras ej