Besök hos min far

0kommentarer

Just nu sitter  jag hemma hos min far tillsammans med min pojkvän och hund.Sitter ute på deras gård och snackar lite skit med min låsas mamma medans min pappa ligger inne i soffan och sover.Det regnar som bara den och åskan har också gått ett tag.Min hund är liv rädd för åskan och ligger inne i syrrans rum och gömmer sig.Vi har käkat en as god jordgubbstårta och druckigt kaffe till den.Min pappa och min lillasyster är för roliga.När vi käkade tårtan så tog pappa bort alla jordgubbar för han tycker dom är äckliga medans syrran sitter och tar bort all grädde på sin tårt bitt.Vi ska väl snart väcka pappa och skjusa i väg honom,han ska på någon fest i kväll.Berättar om gårdagen lite senare om jag hinner annars får det bli i morgon.Nu ska jag vara lite mer social av mig kan ju inte vara som en viss annan person.



Kommentera

Publiceras ej