väntar på att få åka

0kommentarer


Klockan ringde halv 7 i morse på min lediga dag bara för att få tvätta kläderna i tvättstugan.Jag jobbar helg och behöver rena kläder till jobbet.Just nu sitter jag och väntar på att sista maskinerna ska bli klara.Jag ska på baddejt om en timme tillsammans med min fru och Simon.Det ska bli så skönt att få bada av sig i denna värmen i stället för att sitta inne i en varm lägenhet.Det blir Simon som hämtar upp mig och frugan.Vi har inte bestämt ännu vart vi ska i väg och bada utan det får bli ditt vägen vissar oss.Jag har inte heller bestämt om hunden ska få följa med elr om hon får stanna hemma så länge.Min hund hatar ändå att bada så det gör inget om hon följer med oss elr inte.Nu ska jag packa ner alla badkläderna och vänta på att få sticka i väg.

Kommentera

Publiceras ej