Jobbat med trädgården

1kommentarer

God kväll gott folk.Idag vart det en sen kväll med att ge upp arbetet med trädgården.Först så hållde jag på ensam med att rensa ogräs och senare på eftermiddagen kom pappa och familjen ut till oss.Min plastmamma hade med sig jordgubbar och tomater som vi planterade.Efter att vi hade planterat ner allt så kom min farfar,farbror och kusinerna ut till oss.

Farfar sätter i gång med att hjälpa till med att fixa ordning trädgården och ska hålla på att bärra stora stenar som väger massor.Han lyssnar inte på någon av oss utan är hur envis som helst.Min lillasyster hjälte oss och bärra sten och min kusin Johanna hjälpte till hon med.Hahaha ni skulle se min syster hon har skaddat sitt ben och hoppade runt med ett ben när hon hjälte till det såg lite roligt ut i början.Vi jobbade säkert över en timme med att försöka att få bort en jävla gammal rot som satt som bara den men vi är envisa så till slut så fick vi bort fanskapet.Nu ska jag lägga mig i ett bad är hur skitig som helst men först så slänger jag in lite bilder från idag.





jag och syrran jobbar på

1 kommentarer

emily

17 Jul 2011 10:28

oo va fint

Kommentera

Publiceras ej