Hemma i stan

0kommentarer

Jag vill tillbaka ut till landet men får allt vänta tills morgondagen.Vissa tänker väl att det borde vara skönare att vara hemma och sova i sin egna säng.Men helt ärligt tycker jag själv att det är skönare och mysigare på något sätt att sova i husvagnen ute på landet.Jag skulle inte in till stan idag men eftersom att min hund fick för sig att rulla i fågel skit i går var jag tvungen att åka hem.Min hund stank som en skunk och fick bada av henne med hundschampoo 4 gånger för att få bort lukten.Vi kunde inte åka in i gårkväll och bada av henne eftersom att älsklingen hade tagit några öl.Nu luktar min hund gott igen och nu får hon göra det ett bra tag fram över.Jag hade igentligen tänkt att bada av henne sista dagen på semesten men det sket sig helt och hållet.Jaha om man kanske ska ta och passa på att glo lite på tv när man ändå är hemma.Ha en trevlig söndags kväll gott folk

Kommentera

Publiceras ej