Här på landet är det som vanligt full rulle

0kommentarer

Jag vet inte om man ska kalla att jag har semester för jag jobbar ändå.Oki då jag har semester från mitt vanliga jobb,men jag jobbar ju här hemma på vikbolandet som vanligt är det full rulle som gäller.Vi har tur med värdet och det har vart sol hela dagen.Har ni haft bra väder hela dagen?Medans Killarna jobbar med att bygga med utbyggnaden håller jag och Emilia(mimmies dotter) på att jobba med trädgården.


Emilia är inte så gammal men tycker om att hjälpa till med att gräva.Idag är tanken att vi ska få så mycke gjort som möjligt.Om allt går som planerat så ska taket och väggarna vara uppe på utbyggnaden innan helgen.Jag och Mimmi ska väl också hinna med att måla om jordkällaren men först måste jag dammsuga där nere innan Mimmi vågar sätta sinna fötter där nere.Ska se om det kanske går att ladda upp några bilder också när jag ändå är igång med bloggadet.Kommer inte kunna blogga så jätte mycke om dagarna för jag bloggar från min mobil och det är skit segt att komma in på internet här ute.



shit vad blommorna växer

Salladlandet växer som bara den och jag satte ditt ett hör elr vad
man nu ska säga att det heter.Potatisen ska vi inte tala om hur mycke den har växt.
Vi har så klart käkat av potatisen också.

Nu har jag också fått en kompost som jag har tjatat om hur länge som helst

Kommentera

Publiceras ej