Göra om kläder

0kommentarer

Jag tog fram ett par gamla byxor ur garderoben som jag funderat på att klippa ner till till shorts.Jag funderade ett bra tag innan jag bestämde mig för att göra om dom till shorts.Jag tog ett par jeansbyxor som jag inte använder så ofta så jag inte ångrar mig efteråt.Dom vart hur snygga som helst som shorts.Jag har letat som en galning efter ett par shorts i affären men inget har falligt mig i smaken.Det är så himmla lätt att göra om vissa klädesplagg i stället för att slänga dom.Jag köpte ett Vitt linne  i lördags som var hur tråkig som helst men det var just därför jag köpte linnet.Jag hade en plan när jag köpte det och planen gick i uppfyllelse.Min lillasyster är duktig på att designa kläder så hon målade lite på linnet och nu är det fint och inte tråkigt längre.


Så här såg byxorna ut från första börja

Nu ser dom ut så här i stället efter klipp

Tyvärr glömde jag ta kort hur linnet såg ut innan men så här snyggt är linnet nu :)

Kommentera

Publiceras ej