Det blev inte mycket sömn i natt

0kommentarer

Fick inte så mycket sömn inatt eftersom det var så mycket oväsen utanför.Vart väckt hela tiden utav hundskäll och kunde inte somna om.Jag och arbetskamraten gav upp med att försöka sova vid 4.45.Vi bestämde oss för att gå upp i stället och käka lite frukost.Efter frukosten så satt vi och väntade på att klockan skulle bli 6 så vi kunde dra upp alla hundluckor till hundarna.Efter det var det bara att vänta på att klockan skulle bli 7 så man kunde ge alla hundarna frukost.När alla hade käkat klart sin frukost var det bara börja att rasta hundarna.Jag tycker att vi har jobbat på rätt bra fast vi inte fick så mycke sömn.I början trodde jag att vi aldrig skulle orka med en hela dag,men efter många koppar kaffe så vart man pigg.Kom hem från jobbet för en halvtimme sen och det första jag gjorde var att slänga mig i ett varmt härligt bad.Nu ska jag bara sitta och ta det lungt resten av kvällen.

Kommentera

Publiceras ej