var ute på landet en snabbis

2kommentarer

jag som hade tänkt att stanna hemma och glo  hela dagen. Min mormor som bor nere i Skåne ringde och berättade att hon var här i Norrköping och att hon var med mina 2 småbröder.Dom ville åka ut till landet och se hur vi har det där ute,så det var bara att slänga på sig lite varmare kläder och hoppa in i bilen.Min Mormor träffar jag tyvärr inte så ofta och inte min ena lillebror heller för den delen så därför ställde jag upp på att åka ut till landet.Shit vad kallt det var men rätt trevligt var det i vilket fall som helst.När vi kom ut ditt hade Jimmie redan åkt där i från,men jag hade med mig min nyckeln till huset som tur va:)


2 kommentarer

emily

29 Jan 2011 20:29

Han vaknade klockan 5 men victor fick gå upp med honom :) han somnade om till 6 iaf :)

emily

29 Jan 2011 20:49

vilka snyggingar

Kommentera

Publiceras ej