Vad har dagen att bjuda ?

1kommentarer

Kom precis in från en  blött promenad med hunden.Ska det vara så svårt för vädret att bestäma sig i fall det ska vara plus eller minus grader? I natt snöade för fullt och nu håller snön på att smällta bort.Jaha vad ska jag hitta på för roligt idag då?Jag får se vad denna söndagen har att bjuda på.Älsklingen är på väg neråt i landet för att köpa en Kingcab så han kommer att vara bort hela dagen.Jag hade kunat följt med men jag ville inte följa med och sitta i en bil i flera timmar.Jag känner när jag väl är ledig från jobbet vill jag hitta på något än att sitta i en bil på min lediga dag.Många frågar oss hur det kommer sig att vi ska köpa oss en ny bil när vi redan har en bra bil det ska jag svara på.Vi har en vanlig Citroën C5 allså en person bil och nu när det är massa snö kommer vi inte fram till vårat hus ute på landet just därför blir det en Kingcab.Vi måste ha en bil som vi kommer fram med när vi ska bo ute på landet.Vi har fått ställt bilen 2km från vårat hus och gått resten av vägen och så kan vi inte ha det.

1 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

16 Jan 2011 12:25

Vädrets makter tycks löpa amok just nu! Man fasar för att allt fryser på igen och förvandlar vägar till isbanor :S



Sv: Ja, vovvarna trivs väldigt bra i vår säng av någon anledning. :P

Kommentera

Publiceras ej