undrar hur en GPS fungerar

0kommentarer

Jag undrar hur en GPS fungerar och vem som uppfann den?(självklart vet jag hur en gps fungerar)Är det normalt att den sätts i gång av sig själv mitt på natten och skriker Sväng vänster om 300 meter efter rondellen.Vaknade första gången i morse vid 3.13 av att gps sattes i gång av sig själv och skrik svänger väntser om 300meter efter rodellen,trodde först att det var våran nya väckarklocka som lätt och att det var dags att gå upp.Men efter ett tag kom jag på det är ju våran gps som ligger i skåpet som låter,gick upp och stängde av fan skapet och bäddade ner mig igen.Det tog knappas 25 min igen  så var den i gång i gen och skrik.Inte visste jag att jag har en rodell här hemma i lägenheten. Så hållde den på ända fram till våran riktiga väckarklocka ringde fast jag stängde av gps och la den på golvet  så sattes den gång igen gång på gång.Så här sitter jag med mitt morgonkaffe och försöker bli på bättre humör,dock känner jag mig skit trött.Det ska bli spännade och se vad denna dagen har att bjuda på,ska ju till jobbet strax.Har någon vart med om samma sak att eran gps har satts i gång av sig själv?


(lånade bilden från google)

Kommentera

Publiceras ej