sådan person är jag

1kommentarer

Jag finner min energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Jag anstränger mig  för att förstå andra människor.


Jag gillar att ha struktur och ordning i mitt liv. Jag använder troligtvis min kalender flitigt för att hålla koll på de saker ja skall komma ihåg. fattar snabbt beslut – även när det gäller min värdering av andra människor. Därför kan min omgivning uppfatta mig som lite dominant emellanåt.


Jag är detaljorienterad och sannolikt en praktisk person, som är intresserad av att ta reda på HUR saker fungerar. Jag är resultatinriktad och vill helst göra saker på det sätt jag är van att göra dem på.


Jag lever mig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Jag värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån mina personliga värderingar.


Jag älskar att få jobba med djur på många olika sätt och hitta nya sätt att jobba med dom.Jag älskar att få jobba med djur som har lite annorlunda problem och hitta en lösning på problemet.

1 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

06 Jan 2011 22:02

Jag gillar också ordning och reda, men just nu är det något annat som är rådande här hemma :P



Sv: Ja, en lina hade nog inte varit fel att ha :)

Kommentera

Publiceras ej