Otroligt vacker bild på en mycket vacker modell(syrran)

3kommentarer

Jag har alltid sagt att syrran ska bli modell, just för att hon alltid har haft utseendet med sig.Ser ni hur fin syster jag har och som dessutom som är mamma till en liten son med namnet Joel.Det syns inte alls någon stans på denna bilden att hon har vart gravid.Jag är så stolt över min syster visst skulle hon passa in att vara modell? Jag passade på att sno en bild från hennes blogg bara för att vissa upp min fina syster:)Vill ni se fler bilder kan ni klickahär som kommer ni till hennes blogg.


3 kommentarer

Emily

13 Jan 2011 23:27

aw va söt du är! Glad jag blir! <3

tooä

14 Jan 2011 05:51

Mmm så söt så söt ingen tvekan om saken. Men alla ni syskon är vackra så det så. Puss på er

Micki

14 Jan 2011 11:02

Jättefin bild på din syster :)



Svar: Ja jag saknar verkligen en ugn. Spisen fungerar men ugnen vill inte bli varm. Har varit utan sedan i juni och det har gått bättre än jag trodde. :)

Kommentera

Publiceras ej