Orkeslös

0kommentarer

Idag vaknade jag med noll energi i kroppen verkligen och känner att jag bara vill dra täcket över mig.Skulle igentligen följt med Jimmie ut till landet men valde att stanna hemma i stan i stället.Brr vad det ska vara kallt, snöigt och blåsigt hela tiden,detta tar verkligen på min energi i kroppen.Vi får se vad denna dagen har att bjuda på,undrar om det kanske hjälper att lägga sig i ett bad?

Ser också att jag har fått fler besökare vilket alltid är lika roligt:) skriver och lägger ut bilder för min skull och tvingar aldrig någon att gilla min blogg eller att läsa den,men det är bara kul om ni gillar det ni ser.Så jag tänkte bara välkommna er som är nya beökaren och hoppas att allt är bra med er.Tänkte också tala om att våran renovering med huset liger stila ett tag för det går inte att bygga ut just nu när snö ligger på,så fort snön har försvunnit kommer vi att sätta igång med arbetet igen.

Kommentera

Publiceras ej