Myste med våra bockar och getter på jobbet

2kommentarer

Jobbade nere hos skällskapsdjuren  och vi vart klara vid luchen med allt.Så efter luchen fick vi komma på något att göra så tiden kunde gå.Jag och praktikanten passade på att mysa med våra bockar och getter:) Vi tänkte borsta igenom både bockarna och getterna men det gick inte så bra,det var bara en av bockarna som ville bli borstad.Vi fick i stället gå upp till hundsidan och hjälpa dom  med hundarna.



Jag myser i hop med bosse som alltid vill vara med oss

Bosse är nyfiken och undrar om jag har något gott med mig

sen så kom bosses vänner och ville vara med


2 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

22 Jan 2011 00:41

Bosse är ju ett rätt skönt namn :P



Sv: Ja, det var tur att det gick så bra som det gjorde :)

Anonym

22 Jan 2011 00:46

å vilket roligt jobb du måste ha.det är mitt drömjobb att få jobba med djur någon gång i livet:)hur många olika djur jobbar du med?vad vackra bilder förresten.ha en trevlig helg

Kommentera

Publiceras ej