många tankar som snurrar i huvudet

2kommentarer

En rad tankar och känslor far genom huvudet på mig just nu eller har gjort det sen krocken.Det är både bra och dåliga tankar som spökar i  Inne i mitt huvud som jag inte kan få ordning på.Jag är svin trött men kan inte slappna av riktigt men jag måste försöka att sova.Mår jag bättre i morgon så ska jag berätta hela historien hur det gick till när vi krockade från början till slut.Tillsdess säger jag bara åt er drick inte elller ta inga droger och sätt er bakom ratten för det kan sluta riktigt illa.Vi hade bara ren tur som klarade oss


lånade en bild från google

2 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

11 Jan 2011 12:15

Ja, alkohol och trafik är två saker som absolut inte passar ihop! :/

Micki

12 Jan 2011 12:16

Usch det låter som om att du har varit med om någonting hemskt :(

Kommentera

Publiceras ej