Man mår som man förtjänar

0kommentarer

I går så var Jimmies kusin och hans flickvän här hemma.Vi satt och drack och snackade lite skit.Meningen var att jag bara skulle dricka lite eftersom jag har vart sjuk i veckan.Men det ändrades rätt fort då jag fick se att dom hade med sig lakritsshot.Jag bara älskar lakritsshot och kan inte sluta dricka det.Vi bestämde oss för att ta en taxi ner till svea och bara ta det lungt,där stannade vi inte så länge tog en varsing cider och drog vidare till cromwell.Inne på Cromwell beställde killarna in lakritsshot efter lakritsshot till oss.Det slutade med att vi tappade räkningen på hur många lakritsshot vi drack,och jag var så himmla full men kunde ändå inte sluta dricka.Till slut vart det allt för mycke av det goda och jag behövde kräkas,så vi drog till Pizzerian och betällde mat.Eller killarna gick in och beställde mat medans jag stog och kräktes och Mimmie hållde koll på mig.Vi fick ta en taxi hem.När vi kom hem så sprang jag in på toan och kräktes.Skulle försöka käka lite men det  gick inte.La mig på golvet för jag mådde inte alls så bra,Ante fick bärra in mig till sängen där jag somnade på en gång.Jag har nog inte vart så full sen jag var 15-16 år.Så idag mår jag som jag förtjänar, värt det var det, hade jättetrevligt

Kommentera

Publiceras ej