i miss my dog so much

2kommentarer

vad ska jag säga jag saknar min lilla Stina.Jag saknar Stinas små tassar, hennes oskyldiga små ögon och hennes blöta pussar.Känns tomt och konstigt att vara här hemma i lägenheten utan min hund.Det kändes konstigt att åka hem från jobbet och lämna kvar hunden där.Men jag vet att hon har det mycke bättre där just nu när dom håller på att smälla här inne i stan.På jobbet kan hon vara sig själv och koppla av.Så är hon inte heller ensam utan har många kompisar runt och kring sig.Sen vet jag också att chefen och hans fru tar väl hand om henne.Men jag kan inte på något sätt sluta tänka på henne.Jag har haft henne i snart 8 år så det är klart att jag saknar henne då.Nej nu måste jag sluta tänka på henne och försöka sova fast jag vet att det kommer att bli svårt.


2 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

04 Jan 2011 04:11

Jag skulle inte klara av en dag utan mina! :)



Ha en fin dag!

Emily

04 Jan 2011 11:06

Naaaw, va söt!

Kommentera

Publiceras ej