Hel dag hos far min

2kommentarer

Kom precis hem från min far där jag,älsklingen och hunden har vart hela dagen.Vi åkte ut till min far för att fika men stannade kvar mycke längre än så.Pappas fru ville att vi skulle stanna kvar och äta taccospaj med dom vilket vi gjorde.Hahaha för en gångs skull var min pappa hemma och var social kanske han börjar bli mer social nu när det är ett nytt år.Vi satt och kollade på en film med min far men efter ett tag byte vi film eftersom att ingen av oss förstog något av filmen.Satt och kollade genom lite gammla bilder med lillasyrran som hon hade på sin data.


2 kommentarer

Emily

02 Jan 2011 20:36

Träffade din pappa igår på HC när en tjej svimmade.. De va kul o se han och helena.. Ja, vi var i vrinnerviskogen, de va jätteskönt :D

Emily

02 Jan 2011 21:01

aw, hehe vad glad jag blir :) Det är kul att höra faktiskt.. Jag ska börja planera för min och joels födelsedag, du ska komma va? HAde tänkt gå ut också när ja fyller!

Kommentera

Publiceras ej