fixa i ordning mig

1kommentarer

Nu ska jag fixa i ordning mig lite snabbt och springa ut med hunden för jag ska på ett bankmöte.Får inte komma ditt försent så det är bäst att vara ute i god tid.Jag har igentligen haft en godtid på mig att fixa ordning mig eftersom att väckarklockan ringde 8 i morse men jag har inte stressat utan ätit min frukost i lung och rå och passat på att läsa dagenstidning det var länge sen jag kunde ta det så här lungt så då ska man passa på medans man kan.Jag har dock inte bestämt mig för om jag ska ta spårvagnen ner till banken eller om jag ska ta en promenad ner utan det beror på helt hur kallt det är ute.


1 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

13 Jan 2011 12:06

Hoppas att det går bra på mötet med banken!



En lugn och rofylld frukoststund är den bästa starten på dagen! :)

Kommentera

Publiceras ej