var på 26årsfest i går

0kommentarer

Jag och min pojkvän var bjuda hem till min arbetskamrat som fyller 26år idag men vi firade henne i går.Vi var hemma hos henne och hade rätt så trevligt.Det som var roligt var att hon känner några som jag lekte med när jag var liten.Vi satt och snackade massa minnen från förr det var som att vi inte hade vart i från varandra på år och dagar.Det var första gången jag var hemma hos min arbetskamrat och jag vart verkligen förälskad i hennes lya.Vi skulle igentligen gå ut men efter vissa omständigheter så gick vi hem i stället.
Jag lyckades tyvärr inte ta några kort på min arbetskamrat då hon var här och där hela tiden,men slänger ut några bilder från gårkvällen i allfall:)


Rikard och Jimmie sitter och snackar om allt möjligt

Jag och min barndomsvän

Någon som hade drukigt lite mycke kanske?

Jag och Josefin:)

Kommentera

Publiceras ej