svar från 118100

2kommentarer

Jag skickade i väg ett mess till 118100  för att se om dom verkligen har svar på allt.Så här skrev jag i mitt mess:Jag var nere på apoteket i förrgår kväll och köpte munskölj(flux)jag la i från mig munsköljen här hemma men var har flaskan gömmt sig?Jag fick tillbaka 2 olika mess från dom.Kan säga att inget av dom stämmer eftersom att jag har letat i alla skåp här hemma och varför skulle flaskan ligga under min säng?Jag har knappas legat och supit upp hela flaskan.Skafferi har jag inget heller så där kan den inte ligga.Om någon annan har bättre svar än 118100 så är jag tacksam:)


första svaret: Försäkra dig om att du inte själv har råkat gömma flaskan i badrumssåpet,annars så brukar ett skafferi eller kylsskåp vara ett vanligt gömställde för munskölj då man av vana ställer in flaskor i kyl eller skafferi.Är flaskan inte i badrumskåpet eller i medecinskåpet så är allså chansen trogligen störst att du hittar den i köket.




andra svaret:Tror att du har råkat förlagt munskölj i kylskåpet eller under sängen.Lycka till!

p:s   frågestuden skulle avslutas 16.00 men ändras tills jag har fått tillräckligt många frågor

2 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

03 Feb 2011 06:24

Haha :P

Micaela

03 Feb 2011 09:00

Haha.. Vart hittade du munsköljet sen då? :)

Kommentera

Publiceras ej