sitter hemma hos en kompis

0kommentarer

God kväll gott folk vad har ni för er denna fredagskvällen?Medans dom flesta är ute på krogen så sitter jag hemma hos min tjejkompis och kollar på medans hon spelar donky kong.Jag och hon satt och spelade ett bra tag men jag tröttnade på att spela.Så nu sitter jag här med min hund som ligger och sover brevid mig och ser på medans hon fortfarande spelar.Min pojkvän är också här med oss men han sitter och snackar med hennes särbo.Det märks tydligt att min hund har haft roligt på jobbet och är för trött för att orka leka med min väns hund.Hennes hund har försökt att få Stina att vilja leka utan att lyckas då måste hon verkligen vara svin trött.Sitter och bloggar genom mobilen så vi får hoppas att allt blir rätt när jag skriver här i från.Ni får ha en trevlig fredagskväll:)

Kommentera

Publiceras ej