rolig dag på jobbet

1kommentarer

Shit allså så jävla roligt jag har haft på jobbet:)Det började med att vi rastade alla hundarna och jag är verkligen inte den smartaste som tar 2 hundar samtidigt som bara drar och drar.Plus att dom hela tiden ska springa runt mig och leka slutade med att jag fick springa med dom.När vi var klara med rastningarna så vart det frukost,dock hann jag inte äta någon utan fick bara i mig kaffe eftersom att chefens dotter ringde efter mig.Hon hade fixat ordning hästarna och vi red ut i skogen hon och jag.Shit så roligt har jag inte haft på år och dagar när jag har ridit ut i skogen.Vi skulle se vem som kunde galoppera fortast av oss 2.Först så låg jag först men efter ett tag ville inte min häst vara med längre så det slutade med att jag låg sist,men huvudsaken är att man har kul.Det är bara jag som vågar att rida av mina arbetskamrater så därför vart det lätt val för chefen och hans dotter att välja vem som kunde hänga med ut på en ridtur.Efter ridningen var det dags att städa inne hos alla hundar och se till så alla hundar mår bra.

1 kommentarer

emily

25 Feb 2011 21:18

Jaa! Du måste testa! Det var svingott! :D Chicken Fajitas <3

Kommentera

Publiceras ej