Jag har aldrig någonsin påstått

0kommentarer

Jag har aldrig någonsin påstått att jag är bättre människa än någon annan.Jag har inte levt ett harmoniskt liv, det är sen jag flyttade hemifrån allt har lugnat ner sig vilket är snart 7år sen.Även fast det ibland har varit ett rent helvete så är jag tacksam för allt, för det är dom händelserna som har format mig och lärt mig hur jag ska vara som person mot andra.Under mitt liv så är det endast två saker som jag har verkligen har värnat om och det är djuren och min syskon.Men sen jag flyttade hemifrån så ser jag livet på en helt annan sida än vad jag gjorde när jag bodde hemma.Något jag har lärt mig under åren är att man ska känna sig trygg och ska inte ta skit ifrån någon vart men än håller hus.Finns det någonting som jag INTE tolerera så är det skitsnack oförståelse och mobbning av alla grader.Till er som inte gillar mig säger jag bara,jag bry mig inte i fall ni hatar mig,det rör mig inte i ryggen i huvudtaget.Jag är bara mig själv och det står jag för om ni gillar det eller inte kan jag inte säga.


Kommentera

Publiceras ej