efterlyses har någon sätt eller kanske tagit hand?

3kommentarer

I fredagskväll vart min väns valp på 7 månader rädd och försvann sen dess har ingen sätt eller hört något av honom.Han är en Amstaffblandrasvalp på 7månader,han är brun med vita tassar och  har vit bringa och vit fläck på nosen.Han är mycke snäll tillgiven men ändå lite skygg av sig.Har någon människa där ute kanske sätt honom eller till och med tagit hand om honom så snälla hör av er till mig.Min vän är så klart jätte orolig över sin hund och det är flera stycken som är ute dygnet runt och letar efter honom.Polisen är också inblandad,men där har man inte heller hört något nytt om honom.Vi är så tacksamma om ni skulle vilja sprida detta vidare.



3 kommentarer

Zami

09 Feb 2011 10:29

Ha en bra dag! :)

Emily

09 Feb 2011 11:03

är det där en bild på taikon? För jag ser ingen vit fläck på näsan.

emily

09 Feb 2011 16:55

Ska också lägga ut bilder på han på min blogg, frågade johanna hon sa de va OK. Hoppas hunden mår bra!

Kommentera

Publiceras ej