Diskussion om ang Takion

0kommentarer

Taikon  är en amstaffblandras på 7 månder som försvann fredagen den 4 e februari vid hageby stallet i Norrköping.Han är en ösäker hund men kommer fram om man kallar på honom.
Taikon lider av sepration ångest med så om han skulle vara instängd så hörs kan jag lova er. I lördags var det en tjej som hade sett en hund springa lös vid hageby/atrium ok/netto. men fick ej tag i hunden kan ha varit taikon hon såg inte så bra då det var mörkt ute.Det är mycke Diskussion ang Takions försvinnade på Facebook just nu,folk tror att detta inte stämmer och vissa tycker att allt låter helt dumt.


Vissa tycker att det verkar som att hans ägare inte är engagerad i hela men saken är den att där har dom helt fel.Hon är ute och letar efter honom på sin lediga tid då hon inte måste jobba.Hon har lagt ut filtar och mat på olika ställen i fall att han skulle komma fram.Jag och 2 vänner till mig var ute i gårkväll och letade efter honom,vi såg lite hundspår in till skogen utan några spår efter skor så det han vart hans spår.Men det var allt för mörkt för att kuna hitta honom i skogen om han nu var där och gömde sig.Vill ni veta något mer så kontakta gärna hans ägare eller mig och fråga i stället för att sprida massa med rykten.Nej det var inte jag som var ute med honom när han försvann vilket vissa verkar tro.Nu måste jag tyvärr sticka i väg till jobbet så hinner inte berätta så mycke mera.

Kommentera

Publiceras ej