Det blir inte varmare av att vi gnäller

1kommentarer

först och främst så blir man inte varmare av att gnälla över att det är kallt ute.Jag visas rätt mycke ute i kyla när jag jobbar om dagarna.Eftersom att jag jobbar med djur hela tiden så försöker jag att hålla mig varm genom att vara i gång hela tiden.Dessutom kan man lätt anpassa klädsel efter vädret och man kan klä av sig ett lager om man blir för varm under alla kläderna.Temperaturen visade 28 minusgrader när vi var ute och jobbade med hundarna.Jag kände att jag frös om fötterna  och händerna men det var bara att jobba på ändå.I helgen ska det tydligen bli mildare väder och det hoppas jag verkligen så man kan leka lite med hunden.Nu ska jag sätta på mig flera lager kläder och gå ut sista promenaden med hunden.


1 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

24 Feb 2011 04:52

Nä, det blir inte varmare av gnäll - men vad ska vi bleka svenskar göra om inte gnälla på vädret! :P

Kommentera

Publiceras ej