Det blir inget besök av

0kommentarer

Skulle i gentligen få besök av min morbor som bor nere i skåne som var här på besök över helgen.Han ringde till mig i gårkväll och vi bestämde att han skulle komma hitt,men han hade tydligen åkt hem till skåne i natt så det blir inget.Jag vaknade rätt så tidigt och gjorde mig ordning i fall att han skulle ringa mig.Satt och snackade min lillasyrra på chatten på facce hon berättade att han hade åkt hem i natt,han hade bott hos henne.Så jag ringde själv klart upp honom.Han hade ringt mig i natt utan att jag hade hört mobilen.Synd bara att vi inte hann träffas men det kommer fler tillfällen.Funderar på om man kanske ska passa på att åka ner till skåne över en helg nu när jag ändå inte kommer att jobba på fredagar.Ska väl ta och dricka lite kaffe sen dra och hämta hunden som har sovit hos svärmor i natt.Tänkte ta och berätta om gårdagen i ett annat inlägg lite senare:)


Kommentera

Publiceras ej