Det är något fel med mig

0kommentarer

Nej usch vad konstigt jag mår just nu,huvudet känns inte som det ska har svin ont och känner mig helt yr i skallen.Det konstiga är att jag mådde svin bra i morse och nästan hela dagen på jobbet kände jag mig pigg och glad.En halv timme innan jag slutade jobbet så började jag känna mig konstig i kroppen och började gråta för att jag kände mig yr och såg lite dåligt och dubbelt på en och samma gång.Chefen sa åt mig att han skulle skjusa hem mig men jag sa i från eftersom att Jimmie skulle komma och hämta upp mig.Felet med mig är när jag är på jobbet och inte kanske mår så bra så jobbar jag på ändå fast jag mår som jag gör.Jag vet inte hur många gånger min chef har sagt åt mig att sätta mig ner ett tag,men jag är inte  den människan som kan sitta ner och bara glo utan jag måste hela tiden ha något att göra(blir lätt rastlös annars)Sista promenaden har jag redan gått med hunden kände att det var lika bra medans jag orkade gå ut.Nu är jag helt slut och börjar se dubbelt igen så det är väl bäst att bädda ner sig i sängen och hoppas på att man mår bättre senare om inte annat bättre i morgon.


Kommentera

Publiceras ej