varit nere på loppisen

0kommentarer

Min svärfar här en loppislokal och han ligger hemma och är sjuk stackan.Jag och älsklingen fick låna nycklarna ner ditt så min pappasfru och faster,farbror och kusin kunde få komma och kolla om dom hittade något roligt där nere.Min pappas fru har viljat gå ditt i flera månader men aldrig hunnit eftersom hon jobbar när han har öppet så idag passade perfekt för alla

.Jag har inte själv vart där nere på tusen år och fan vad saker han hade där nere.Jag gick nog i genom hela loppisen hittade ett par as snygga stövlar men i fel storlek tyvärr så där vart det inget köp.Hittade massor jag vart förälskad i men fick hålla mig eftersom att vi måste spara pengar tills vi flyttar.När vi ska flytta ut till huset ska vi köpa nästan allt nytt så det är då bra att spara pengarna till det.Tog lite bilder med min dåliga mobil som suger men får duga så länge.


Kommentera

Publiceras ej