Kom precis hem från röntgenkliniken

1kommentarer

Jag har en knöl på vänsterbröstet som gör ont i mellanåt och som jag har vart orolig över.Jag har valt att inte tala om det här på bloggen tidigare för att folk skulle börja undra, fråga en massa, snacka en massa skit som inte stämmer i huvudtaget.Nu har jag i allfall vart på Röntgenkliniken på ultraljudsundersökning pga detta.Jag är för ung för att göra röntgenundersökning sa dom åt mig ändå fick jag en lapp hem i brevlådan där det stog att jag skulle få göra en.Men skit i samma huvudsaken är att dom kollade upp knölen och det var ingen cancertumör som tur är.Mjölkkörtlarna kan svullna upp i mellan åt och bilda en knöl som det har gjort på mig och det är helt normalt att det händer och det är inget farligt alls.Så nu slipper jag gå runt och vara orolig över detta så skönt att få svar på en gång i stället för att gå och vänta i flera veckor på svar.Nu ska jag fira detta genom att käka lite chockladbollar:)

1 kommentarer

EMILY

13 Dec 2011 21:57

va skönt att höra! Nu blev ja lättad <3

Kommentera

Publiceras ej