Han skrämde livet ur mig

0kommentarer

Jag stod och dammsög i hundens rum med dammsugaren bakom mig och rätt som det är så stängs dammsugaren av,vänder mig om för att se vad som är fel på den.När jag vänder mig om ser jag en människo skugga och rätt som det är hoppar jimmie framför mig.Han kom hem från jobbet en snabbis och jag hörde inte när han kom.Han skrämde verkligen livet ur mig trodde jag skulle skita ner mig helt och hållet.Jag har nog aldrig i hela mitt liv hoppat så högt som jag gjorde.Jag vart så jävla rädd att jag började gråta.Han fick krama om mig ett tag och försöka lugna ner mig.Jag sitter här och skakar fortfarande.Jag vart så påminnd om när jag var med när affären här vid mig vart rånad.Jag säger bara skräm aldrig någon för det är livs farligt.

Kommentera

Publiceras ej