färdigbäddad säng

0kommentarer

 Jag har bäddat min säng med dom nya sängkläderna från Ullared och det finns inget bättre än nya lakan i sängen.Att lägga sig i en nybäddad säng med nya laken får mig att sova mycke bättre.Jag försöker att byta lakan minst 1 gång i veckan.Tänk hur mycke skit man har i sängen och att legat där med allt skit kan inte vara så trevligt och bra.Hur ofta byter ni sängkläder?Nej jag byter inte sängkläder 1 gång i veckan för att min hund ligger i sängen i bland utan för tänk hur mycke man själv slemar och har sig i sömnen hur trevligt är det på en skalla?Hade jag fått välja hade jag bäddad ner mig i sängen och bara legat och se på någon film.Jag skulle igentligen i väg på ett möte men det blir inte den tiden som var sagt från början utan det blir lite senare i stället.Så vad tycker ni om mina nta påslakan?

Kommentera

Publiceras ej