Raketerna börjar snart

0kommentarer

Idag började Agustifestivalen här hemma i Norrköping och håller på ända fram till lördag.Agustifestivalen har vi varje år och raketerna tillhör festivalen.Själv är jag inte den som tycker att raketerna borde få smällas mer än nyårsafton.Det är olika lag som tävlar mot varandra och vinnaren får man reda på lördagskvällen.Jag sitter här hemma i min ensamhet och käkar godis.Min hund är kvar ute på jobbet så hon kan koppla av.Hon är jätte rädd när det smäller ute och jag kände att ha henne hemma nu dessa dagar är bara dumt mot henne.Hon har det mycke bättre ut på jobbet och är tillsammans med sina vänner,här hemma skulle hon bara ligga rädd under sängen och det vill jag inte utsätta henne för.Nu är det inte så långt kvar tills det börjar smälla utan vid 22 tiden börjar helvetet som bara håller på några min.


(lånad bild)

Kommentera

Publiceras ej