Ojdå här händer det saker

0kommentarer

Förlåt mig har helt glömmt bort att vissa hur långt vi kom med utbyggnaden i helgen.Åt andra sidan behöver jag inte igentligen be om ursäkt eftersom att jag själv väljer om jag vill vissa eller inte vissa er.Men eftersom att jag är så snäll och glad över hur långt vi har kommit så bjuder jag på en bild i allfall.Fan allså att inte plåtslagaren kan komma förrens 2 veckor.Jag som vill ha allt klart utvändigt men får stå ut 2 veckor.Medans vi väntar på plåtslagaren så ska vi nog börja lägga golv på övervåningen i det nya rummet i helgen.Ber till gud att det inte regnar i helgen.Har jag berättat att jag har fått ett erbjudade om att börja blogga på en husbygge sida?Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska det eller inte.

Kommentera

Publiceras ej