Hemma igen

0kommentarer

Jaha då är man hemma i lägenheten igen.Det var mycke varmare ute på landet än vad det är här inne  i stan.Men jag trodde jag skulle kräkas på vägen ut till landet,det stank verkligen avlopp blandat med koskit.Jag fick lite gjort i allafall och ska väl ut och fortsätta i morgon igen.Min kusin kom ut med sin familj och grillade dom bjöd oss på mat.Efter grillningen gav vi oss i väg in i skogen för att gå ner till sjön.Det är så avkopplade att sitta nere vid sjön.Jag vill verkligen flytta ut till landet och vill inte vänta en dag till men tyvärr får jag vänta ett bra tag till.Jag har fått frågan många gånger om det inte kommer bli tråkigt för mig att vara ute mitt i skogen utan några folk i närheten.Nej det kommer inte blir tråkigt utan skönt och avkopplade är ju ändå ensam här hemma i lägenheten så det är ingen stor skillnad.Jag träffar knappas någon mer än mina arbetskamrater och släkten ändå.


Stina får som vanligt kött när vi har grillat.

Kommentera

Publiceras ej