Då var denna dagen snart slut

0kommentarer

 Jag har hunnit med både det ena och det andra och har inte stressat i huvudtaget.Jag åkte ner till stan vid 14 tiden och möte upp min fina vän .Vi drog till paus och käkade deras goda sallad och snackade om allt som har hänt sen sist vi sågs.Efter att vi hade käkat och snackat klart gick vi runt i olika affärer för att leta efter någon fin hårfärg till mig.Shit vad svårt det var att hitta en fin och bra färg till mig och det är inte heller så billigt med tanken på att jag har så tjockthår så det räcker inte med en utan 2 flaskor måste jag ha.Men till slut efter att vi hade gått runt lite här och där så hittade vi en hårfärg till mig.

Vi tog spårvagnen hem till mig och hämtade min hund och gick en promenad med henne.Efter promenaden rymmde jag hemifrån igen (ville inte vara här hemma och bli smittad av min pojkvän som ligger ner bäddad med feber) så vi drog hem till Towe som bjöd på lite kaffe innan hon satte i gång och färga mitt tjocka lång hår.Jag passade också på att leka lite med hennes kattunge.När jag hade sköljt ur hårfärgen så satt vi och pratade ett tag innan vi drog hem till mig en snabbis för att hämta hunden.Vi tog en mellan promenad som vi brukar innan vi skilldes åt.Jag tror att min hund har saknat mig hon går efter mig precis hela tiden.Hon ligger här brevid mig i soffan och vi ska väl snart bädda ner oss.I morgon står det jobb på schemat igen för mig och hunden,älsklingen blir väl hemma från jobbet i morgon igen skulle jag tro.Tack Towe för idag och jag hoppas att vi ses snart igen och inte om hundra år.


min snygging

jag själv med värdens godaste sallad om jag får säga det själv.

jag med kattungen

Kommentera

Publiceras ej