skämtar du med mig?

1kommentarer

Det ringde på dörr för någon min sen och jag öppnade dörren där stog min nya granne som var förbannad.Jag frågade henne vad hon ville mig och hon bara gav mig en mördablick själv fattar jag inget eftersom att jag kom hem för en timme sen från jobbet.Jag frågade ännu en gång vad hon ville mig då började hon att skrika åt mig.Där stog jag helt tyst och tänkte detta är inte sant jag måste drömma vad är det för fel på människan?Jag frågade henne tredje gången vad hon ville mig och sa har du inget att säga mig så kan du gå här i från.Då skriker hon att jag ska be min hund jäve* att hålla käfte* för att hon har hört den hela dagen och nu räcker det med skällandet.Jag sa ursäkta mig vad sa du?Hon sa du hörde mycke väl vad jag sa.Jag sa detta kan inte stämma eftersom att jag har med mig hunden till jobbet om dagarna och vi kom hem för en timme sen så du måste ha hört någon annan hund.Då skriker hon ännu en gång till mig att sluta ljuga.Där fick jag nog jag tänker fan mig inte få skit för något som inte stämmer så jag stängde igen dörren framför ansiktet på henne.Förstår mig inte på vissa människor i huvudtaget.

1 kommentarer

Emily

19 Apr 2011 08:15

Du att nästa gång jag kommer till dig så kan ju jag ta ett ordentligt jävla snack med henne.. vad är de för en jävla människa???? hur gammal är hon? Beter sig som en snorunge.. Kim frågade om ja skulle hämta skorna i veckan, du kan ju komma hit nåndag om du vill. Puss

Kommentera

Publiceras ej