Kvälls promenad med tant röd

0kommentarer

När jag hade badat klart så ringde tantröd till mig och undrade i fall om vi skulle gå ut på en kvällspromenad i kväll igen.Eftersom att jag ändå måste gå ut med hunden så tackade jag ja till att gå en promenad.Min vän kom hem hitt först och vi satt och snackade lite skit som vi alltid gör när vi ses.Vi är som ett par gammla kärringar och sitter och snokar runt lite här och där och skvallrar om allt möjligt.Hade jag inte behövt att gå ut med hunden hade vi nog suttit kvar här hemma i flera timmar och skvallrat om allt och inget.Jag kan inte dirket säga att promenaden var härlig för det var det inte i huvudtaget utan den var kall och jävlig.Vad fan det har ju vart sommarväder i flera dagar så försvinner det fina vädret över en natt vad är detta?Nej i morgon har jag bestämt att det ska vara fint väder när jag är ute och jobbar med djuren.



min fina vän Towe:)

Min hund lägger sig ner och vill bli kliad på magen av min vän Towe

Kommentera

Publiceras ej